diumenge, 9 de juny del 2013

Un pastís de la Cerdanya i cupcakes a joc… - Cerdanya’s cake and matching cupcakes

El meu primer encàrrec “real” ha estat aquest preciós pastís amb cupcakes a joc. Ha estat també el meu primer pastís de dos pisos així que em va fer molta il·lusió posar-me a fer-lo i poder practicar amb els pilars.

My first “real order” has been this beautiful cake with matching cupcakes. It was also my first two layer cake so I was really excited to get to do it and practice with it.

 

La veritat és que l’he pogut fer bastant al meu gust, em van demanar que el tema principal fos la Cerdanya i que després elegís jo mateixa com preferia que anés tot. Creativitat de l’artista. Em van dir. He pogut experimentar amb la glassa real, el fondant de colors, la xocolata de modelar, els talladors de formes i el modelatge propi. Poc a poc vaig afegint noves tècniques als pastissos perquè aquests surtin més bons i espectaculars.

The truth is that I had designed this cake to my liking. I was asked that theme was to be related to the “Cerdanya” but that I could choose anything related that I liked. Artist creativity, they said. I've been experimenting with real glasse, fondant, modeling chocolate, cutters... I’m slowly adding new techniques to make these cakes taste better and look spectacular.


 
Un dia aconseguiré que els meus petits hobbies semblin professionals... Vigileu blogeras ! que aquí arriba Handmade by Nita! Jejejejej

One day my little hobbies will seem professional ... Watch bloggers! Here comes Handmade by Nita! Jejejejej

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada