dimarts, 25 de març del 2014

PETIT ECOLIER BY NITA


Fa molt de temps que tenia ganes de provar aquesta recepta i durant un cap de setmana per fi em vaig animar!! I és que.. quan navegant per internet vaig arribar a la web de “la receta de la felicidad” realment em vaig adonar que s’havia guanyat aquest nom a pols.. oooH! Quines receptes! Quines idees! Què poc temps tinc per fer-ho tot!!!


De moment.. però.. començo per aquestes petits ecoliers particulars.. al meu gust la recepta surt una mica massa “mantecosa” però queden bones igualment!!! Les tauletes de xocolata han resultat tot un repte ja que al fondre la xocolata per fer-les després aquesta quedava bastant “tendre” i al mínim contacte es desfeia i quedaven marcades totes les empremtes digitals.  Les he realitzat amb tres tipus diferents de xocolata.. així n’hi havia una mica per tots els gustos

Espero poder anar millorant amb el temps la recepta per tal de trobar amb els ingredients perfectes per portar a la realitat aquestes galetes que em tenen boja! De moment.. s’ha de dir.. que ningú que va rebre galetes es va queixar del seu gust.. això deu ser bona senyal no?? Recordeu a visitar la pàgina de la “receta de la felicidad” perquè és molt xula!!! I animeu-vos! Potser així descobrireu el petit pastisser que s’amaga dins vostre!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada