diumenge, 11 de maig del 2014

REIS I AMICS INVISIBLES

Per començar només dir que sento el retard d’aquest post. És evident que fa temps que hauria d’estar publicat.. però utilitzaré la típica excusa tot dient que no tinc gaire temps i fer les fotografies, escriure el blog i publicar-lo a vegades em porta mooolt més temps del que voldria. Així que.. el post dels reis ja està aquí:
Com ja sabeu... quan arriben els reis la meva casa es converteix en un petit taller dels xinos.. l’inspiració m’ataca i intento fer mils de projectes alhora... aquest any, evidentment, m’ha tornat a passar...
Com sempre ha estat una data molt especial per a tota la meva família sempre ens hem.. extralimitat.. així que aquest any.. com l’economia no és molt.. bona.. hem decidit que una part de la família enlloc d’encarregar els regals als reis mags (no cal estressar-los) faríem l’amic invisible.. així els regals podien ser una mica més especials i dedicats. En el meu regal he volgut afegir també una petita cosa Handmade.. així que en aquest cas el meu següent projecte més aviat ha estat un petit “Handmade by Anna”. Uns mitjons de ganxet per a la meva cosina, perquè cal estar ben calentona per anar per casa. Espero que t’hagin ajudat en aquests dies tant freds.
 
En els regals dels reis dels fills dels meus cosins també he volgut afegir algunes coses Handmade, així que els reis, abans de portar-los els regals van passar per casa i van agafar aquests estupendos pitets de babes i agafaxumets que havia fet.. estic segura que els aniran molt bé. Bernat i Roc! Sou els meus grans models i inspiradors!!
 
Per als reis de la casa també vaig deixar uns regalets a recollir.. dos bufandes-buffs molt especials per a la meva mare i la meva germana. Espero que també els hagin ajudat en els dies de més vent!
L’any vinent segur que cauran moltes més coses a molta més gent.. sobretot perquè un parell de projectes que tenia pensats al final no es van poder dur a terme per falta de temps.. així que em sembla que aquest cop ho faré amb temps i així els dies previs al 6 de gener no estaré amb tendinitis... aux!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada