divendres, 24 de maig del 2013

Happy Birthday to me!

La meva família té la especialitat en néixer tots alhora o amb pocs dies de diferència, la veritat és que quan arriben les èpoques dels aniversaris et passes el dia telefonant a un o altre i pensant en quin pastís els pots fer a cadascú..
La sorpresa va ser.. que al arribar el setembre se’m va comunicar que m’havia de fer el meu propi pastís d’aniversari!! (i jo que em pensava que me’n lliurava de un!!) però com que el dels meus dos cosins i el de la meva àvia havien estat feia molt poquet vaig decidir que en faria un conjunt per tots 4! (veieu què pràctica?)

Being born in the same day or week is very common in my family. When the “birthday period” arrives you have to remember to phone someone every day. Last September I turned 28 and four days before my mum told me that I had to make my own birthday cake… like I said before, most of my family birthdays come together. So I made this cake not just for me, but for my two cousins and my grandmother too… (I’m practical, right?)


A mi m’agraden els pastissos senzills, blancs i amb detalls per sobre. Em fascinen els que són una mica “vintage” decoracions en blanc i negre, vermelll... i sempre havia volgut provar els “stencils”. Cal dir, però, que com no tenia els materials necessaris em vaig haver de “apanyar” amb el que tenia, i és que es veu que les coses de scrapbook també es poden utilitzar en la pastisseria!!
El que em va costar més van ser les figures humanes, mai se m’han donat del tot bé.. els pocs cops que ho havia intentat sempre havien acabat sense cap, desproporcionats o alguna cosa semblant! Però al final me’n vaig sortir, les figures tenien un aire als clicks del playmobil amb els que de petita tenia una gran obsessió (i de gran també ;-) )  i a més cada figura s’assemblava al seu homenatjat.
La meva àvia, que és la autèntica creativa de la família últimament es dedica a la pintura, es nota? El meu cosí gran és el bomber, el meu cosí “petit” el modern i finalment jo, que últimament estic més reivindicativa que mai.

The main idea was to make a simple cake. White fondant, vintage, red, Black...  I had always wanted to try stencils. At first I didn’t had all the equipment to do it but then I discovered that the scrapbook material could be useful in the kitchen too.
The human figures where my worst nightmare. I had always struggled to make them. They always ended with enormous heads or big fat bellies… Oops!I decided to made them like playmobil toys, because I’vealways loved them.
My grandma is quite an artist and I made her like a painter, my older cousin is the firefighter and my younger cousin is the modern skater... and finally... I’m the one who is with the yellow t-shirt defending the public nursery school rights.



A tothom li va agradar molt el pastís i ens vam sentir orgullosos d’estar representats en el pastís.. el vaig fer de massa de iogurt de llimona, amb buttercream de xocolata blanca i melmelada de gerds per dins, ganatxé de xocolata negra per fora i cobert del famós fondant. Així que... nyam nyam!

Everyone loved the cake and it only lasted for 10 minutes... my family was very proud to be represented on the cake. It was made of lemon yogurt cake, white chocolate buttercream, berry jam, dark chocolate ganatxé and fondant... yummy!
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada