dimarts, 21 de maig del 2013

Un ós encaputxat per la Jana i la Mireia … Hooded bears for Jana and Mireia

Quan busco patrons de gorres per internet de tant en tant m’enamoro d’alguna pàgina i no paro fins que aprenc a fer-lo.. això m’ha passat amb aquest gorro.

Sometimes, when I look for new hat patterns on the internet I fall in love with one. And I search and search until I find the way to do it. That was what happened with this bear hat.


 El vaig trobar navegant per Etsy de la pàgina de “The Velvet Acorn” vaig veure la foto de la nena rosseta amb el  barret/caputxa d’ós i de seguida vaig pensar que a la Jana li quedaria molt bé. Així que vaig comprar el patró i em vaig disposar a fer-lo.

I founded it surfing Etsy. but it comes from the web page “The Velvet Acorn”. I saw a photo of a blonde little girl wearing this hat/hood and I thought it was perfect for Jana. So I bought the pattern and I made it for her.



La meva amiga Mireia el va veure i de seguida se’n va enamorar.. el vaig fer també per adult.. però a aquest li vaig treure les orelles.. (sempre es poden afegir després..).

My friend Mireia saw a photo of this hat and she also fell in love with it. So… I made an adult version of it but without the ears (you can always add the ears later if you want to). It was just perfect. 



El que m’agrada més d’aquest model és que tant el pots fer servir de coll només (i queda guapíssim) com aixecar la caputxa i utilitzar-lo de barret per els dies que fa més fred. És elegant i queda molt bé amb moltes coses diferents. Estic molt contenta amb els resultats i em sembla que la Mireia i la Jana també.

What I like most of this pattern it’s that you can use it as a neck scarf (it looks really well just like that) or you can use the hood and wear it like a hat when it’s colder. The result is quite elegant and it can combine with many different clothes. I’m really happy with how it looked on Mireia and Jana. Great presents for them!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada