dijous, 8 d’agost del 2013

Pollo Pepe i Dan Dog

Arriben dos nous amigurumis a la col·lecció... el Pollo Pepe i el Dan Dog
Fa temps que volia incorporar a la meva col·lecció ninos una mica més petits per tal que a l’hora de fer-los la seva relació temps-dedicació / cost fos raonable.

Two new amigurimis have arrived: Pollo Pepe and Dan Dog. I have wanted to include smaller soft toys to my collection, in order to improve the time cost relationship.


Fa temps que quan entro a les botigues tipo Natura m’enamoro de les gàbies blanques d’estil vintage... així que.. perquè no fer un amigurumi que pugui anar a joc amb aquestes fabuloses decoracions?

Every time I go inside a homeware shop like “Natura” I fall in love with vintage white cages. So I thought I’d make a matching amigurimi.


Buscant ocells per internet en vaig trobar un munt.. però el que més em va agradar per la seva senzillesa i possibilitats de variació va ser aquest. El patró el vaig fer tot recol·lectant parts de diferents tutorials i anant transformant-los a mesura que l’anava fent..

I found many bird drawings online. But this was the one I liked the most, because it was simple and it had many possibilities of variation. I made the pattern out of bits of several tutorials and I kept transforming it while I was making it.


Les meravelloses fotos han estat gràcies a la Laura i el Moi.. que els vaig “timar” perquè em fessin de fotògrafs ocasionals.  Jejeje.. GRÀCIES!.. mmm..

I have to thank Laura and Moi for being such wonderful photographers. I kind of tricked them into doing it...


El gos el vaig fer tot seguint el magnífic patró de la pàgina web de “lanasyovillos”. Té molts bons tutorials i m’ha servit en varies ocasions per aprendre com fer algunes parts dels meus amigurumis.

I took the pattern of the dog out of the wonderful website “Lanasyovillos”. It has many good tutorials and it’s been very useful for making some parts of my amigurimis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada