dijous, 15 d’agost del 2013

Un pastís per un altre “Leo” - A cake for a “Leo”

M’encantaria dir que aquest pastís tant bonic i especial ha estat fet per “l’autèntic” Leo, però no, sento dir que “de moment” no el conec.. així que m’hauré de conformar en fer-lo per un altre “Leo”.. Bueno.. per el Quico en realitat.. jejeje

I’d love to say this beautiful and special cake has been made for the “true Leo”  However, I haven’t met him yet... So I have to resign myself to bake it for another “Leo”: Quico, actually.


Recordeu el post aquell del pastís del lleó? Doncs, sembla mentida que ja hagí passat un any... però sí.. jejeje.. ha tornat a arribar l’agost i amb ell la calor, la xafogor i les meves hores interminables intentant que el fondant no es fongui a la cuina..
Remember the post about the lion cake? I can’t believe it’s been one year since then! August has arrived again, with heat, sweltering and long hours in the kitchen trying to prevent the fondant from melting.



Doncs això, aquest pastís va per tu Quico, que sempre estàs disposat a menjar els meus intents culinaris, ajudant-me a mantenir la línia.. i que comparteixes grans estones i celebracions al camp celebrant els gols del Barça!! Ara que ja he aconseguit anar ningú no em pararà!!!!

This cake is for you, Quico, a man always willing to eat the food I prepare – helping me stay fit! And also a great celebration partner when we watch Barça games. Now that I’ve started going to Camp Nou no one will stop me!
 
 
Pd: altre Leo, el de veritat .. si vols un pastís tu també només has de demanar-me’l!!! ;-)
P.S. “True” Leo (Leo Messi), if you want a cake you just have to ask for it!!! ;)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada