dimarts, 29 de juliol del 2014

EL TREN DE LES BESSONES



La família va creixent i com ja sabeu jo rebo tots els nouvinguts amb molta il·lusió i algun detallat handmade. Així que quan el meu cosí em va dir que aquest cop esperava BESSONES vaig emocionar-me i em vaig posar a pensar a... LO GRANDE!

Així que en va sortir aquest “pastís de bolquers” tant especial i ... GRAN!

 

El tren en realitat conté:

·        Bolquers: les 4 rodes, el teulat i la xemeneia.

·        2 paquets de tovalloletes

·        2 agafaxumets

·        2 pitets de babes

·        1  lot projectora

·        2 ninos guardapijames

·        2 bodys personalitzats

·        2 mantetes doudous amb la inicial.

 

En especial m’agradaria presentar-vos els 2 nous elements que he realitzat per la Bruna i la ...  sempre intento fer coses noves i aquest cop no volia ser menys...

Les mantetes doudou estàn realitzades amb teles  tant polars com japoneses. Contenten

 

Els bodys personalitzats

 

Així que com podeu veure cada nena acabarà tenint un pack ben complert de manteta, body, guardapijama, pitet amb agafaxumet a joc i un paquet de tovalloletes

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada