diumenge, 17 d’agost del 2014

JERRY

La Mariona, filla d’una companya de feina fa poc va fer 5 anys. I li van preparar una gran festa d’aniversari per celebrar aquest moment tant important.
A ella li agraden molt els dibuixos animats del Tom i el Jerry, així que aquesta ha estat la temàtica de la celebració del seu aniversari.

 L’Anna em va demanar si li podia realitzar un amigurumi a la Mariona, i després de preguntar-li a l’homenatjada quin dels dos personatges li farien més il·lusió ens vam decidir per aquest divertidíssim ratolí.

 

El patró l’he acabat creant a partir de les meves londoners dolls tot tenint a la ment la imatge d’un amigurumi fantàstic que vaig trobar surfejant la red però que per mala sort tenia un patró escrit en Rus.

 

M’ha agradat molt tenir la oportunitat de poder realitzar aquest nino i estic contentíssima que l’Anna m’expliqui que a la Mariona li ha agradat molt i que dorm amb ell. Sempre és agradable sentir que les teves creacions són ben rebudes i es transformen en els grans amics dels seus receptors.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada