dimecres, 20 d’agost del 2014

REGALS DE BODA

Fa molt poquet la meva gran amiga Laura va decidir casar-se amb el seu gran amor ;-) .. i com no ho podia fer tot senzill i petit.. va decidir muntar un gran bodorrio ple de sorpreses i detalls fets a mà.
Un temps abans, mentre ella ho preparava tot, vaig rebre la gran notícia que volia que participes d’alguna manera en aquest dia tant especial. Així que  em va encarregar realitzar unes titelles per tal de regalar a algunes parelles i animar-les a fer el pas cap a un pròxim casament..
Em vaig posar agulles i fil en mà per crear aquests dos nuvis a l’estil Handmade by Nita.


 
 El disseny del empaquetat, però, he de dir que és 100% laura. I m’encanta!! Ja he decidit que a partir d’ara m’haurà d’ajudar en l’empaquetat de tots els meus productes.. així que carinyo.. se t’ha girat feina.


Moltes gràcies per convidar-me a participar en un dia tant especial. Poder compartir el dia amb vosaltres va significar molt per mi i poder deixar-hi una petita part de mi encara més.


I ja saps Manolo!!! Pídele la Mano!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada