dissabte, 29 de novembre del 2014

GALLINA KO KOK


Poc a poc estic omplint la família Carbonell de coses Handmade by Nita.. és una feina bastant llarga.. perquè mare meva.. són molts!! Però crec que al final ho aconseguiré!! Jejee

Quan em van encarregar que fés una gallina vaig flipar una miqueta sola.. em  feia molta gràcia poder aprendre a fer una nova figura amigurumi.. però a la vegada.. buff.. i d’on podia treure jo un patró (gratis) d’una gallina????

 

Com que vaig buscar i buscar i no en vaig trobar cap ni en català, ni castellà ni en anglès (sóc una crack dels patrons en anglès)... vaig decidir fer-me’l jo mateixa.. així que disculpeu si a vegades alguna part de la gallina no s’acaba de ...mmm... entendre??

 

La veritat és que vaig quedar molt contenta amb el resultat.. i em sembla que la Marina també.. fa un temps que la vaig veure i tant ella com tota la seva família semblaven molt contents amb el resultat..  fa il·lusió veure com coses que tu crees amb tot el teu cor i bones intencions arriben a uns braços tant amables i oberts.

 
Molt contenta de continuar omplint la família Carbonell d’amigurumis, doudous, pitets i altres coses semblants.. si alguna altre família vol afegir-se jo encantada de omplir tots els racons amb coses fetes a mà.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada