dimarts, 25 de novembre del 2014

EMBOLICA QUE FA GOIG


Cada vegada veig més clar que per tal de que les coses fetes a mà estiguin valorades no només t’has de currar l’objecte en qüestió sinó també la seva presentació.

Sóc molt conscient que a vegades.. quan intentes posar preu a les coses que has dedicat temps a fer és molt difícil (per no impossible) posar un preu que pugui ser “competidor” amb la resta de productes que es troben a moltes botigues.

La llana, la tela, els botons, les cintes... són cars. El temps que hi dediques extens . i l’Amor que hi poses impagable. Així que.. per tal de “compensar” una mica l’esforç que fan les persones al fer-me un encàrrec sempre intento personalitzar i millorar una mica el “regal” fent-hi un embolcall maco i professional.

 

Les capses dels amigurumis ja fa un temps que les vaig  millorar.. amb títols personalitzats, un apartat per poder veure què hi ha dins i si tinc fotografies de la persona també en poso alguna.

 

Així que ara tocava millorar l’embolcall dels pitets , els pitets de babes i els salvaxumets.. Em vaig inspirar en el magnífic treball que va fer la Laura per les titelles que vaig realitzar per la seva boda.. espero que us agradin i que això us animi a fer molts encàrrecs!! 

En el cas dels pitets per l’hora dels àpats  hi ha dues opcions: amb butxaca i sense butxaca

 

Aquí teniu la presentació dels autèntics pitets de babes "tipo bandolera".. en breus.. i tal com vaig ja avançar a instagram i facebook hi haurà una segona versió de pitets de babes per als més petits de la casa.


I com no.. els ja mítics agafaxumets però que al renovar l’embolcall he acabat tornat a batejar... aquí teniu els SALVAXUMETS.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada