diumenge, 17 de novembre del 2013

TENIR MOLTA CARA – FACE TO FACE


Després de passar una setmana sencera tancada a la cuina fent tres pastissos per a la família vaig jurar i perjurar que durant la següent setmana no faria res més. Demanaria cada dia menjar per emportar i fugiria de casa a la mínima que pogués.. evidentment però.. no ho vaig complir.

After a whole week locked up in the kitchen baking three cakes for my family I swore I wouldn’t do anything the week after. I would order takeaway every day and spend as much time out the house as possible. Obviously I didn’t keep the promise I had made to myself.


El mateix dilluns vaig anar a dinar amb unes excompanyes d’escola.. (què raro que se’m fa dir això) i vaig acabar liada altre cop en el món de la pastisseria, però... com em podia resistir? Si és que.. quan una amiga et diu que li vol preparar un pastís especial a una gran amiga seva i a més et presenta tot de idees molt divertides.. doncs... una no es pot resistir.. ben mirat.. ara que encara “no tinc escola”.. he d’aprofitar per fer tot el que pugui per Handmade, no?

On Monday I had lunch with a few ex classmates from my school, and they ended up getting me to bake again. However, how could I resist? My friend wanted a special cake for a friend of hers and she had brilliant ideas. On the bright side, I am not working now, so I guess I have to work on my Handmade products as much as I can!


Doncs d’aquí ha sorgit aquest pastís tant original i especial. Felicitats Miriam, la teva amiga Eva sempre et deixa per els núvols! J . Moltes felicitats per doble partida

And that’s how this original and special cake was created. Happy birthday Miriam, your friend Eva always talks really well about you! I can’t wait to meet you!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada