diumenge, 15 de desembre del 2013

SOFÀS QUE INCITEN AL DESCANS... LET’S MAKE SOME SOFFING


Com reconvertir un pastís... la veritat és que aquest pastís va començar amb mal peu... per començar eren dos... un que no sabia com fer... i l’altre que no sabia què fer...

How to transform a cake? This one started on the wrong foot. At the beggining there were two cakes: I didn’t know how to make one and I didn’t know what to make for the other.


Havia de fer un pastís-sofà per un amic de la meva mare, és el seu aniversari i li regalaven els diners per comprar-se un sofà.. així que els seus amics van decidir fer-li un pastís acompanyant els diners per fer-ho tot una mica menys fred... i jo... per complicar-ho una mica més vaig decidir fer un sofà amb un compartiment secret que contingués els diners per al sofà de veritat.

It had to be a sofa cake for a friend of my mother. It is his birthday and his friends are giving him money so he can buy a new sofa. So they decided to order a matching cake to make the situation a little less cold. I decided myself to complicate things more and I decided to make a sofa with a secret compartment where they could store the money for the real sofa.
 
 
 
El problema és que.. un cop fet el disseny, comprades les coses i començat el pastís (només faltava forrar de fondant) el amic es va posar malalt.. el sopar no es va fer... i el pastís es va anular (ho sento Toni però t’has quedat sense pastís)... així que com havia de fer un pastís (que encara no sabia de quina forma) per al cap de dos dies vaig decidir reutilitzar aquest “maleït sofà”...
The problem was that once I had designed the cake, bought the ingredients and started baking it, my mother’s friend got ill. As a consequence, the birthday dinner got cancelled and so did the cake. So there I was: with a half-baked cake and a pending cake to bake (the shape of which was yet to be chosen). I decided to take advantadge of the situation and transform this “damn sofa”.
 
 
La reconversió no ha estat fàcil.. i amb una mica de imaginació he aconseguit quadrar una mica les temàtiques.. i és que... una senyora de fer feines bé que es mereix un gran descans en un sofà el dia del seu aniversari no?? Jejejje..
Així que... moltes felicitats Mercedes.. espero que gaudeixis del teu sofà!!! J
The transformation was not easy, but with a little imagination I got it to make sense with the new cake’s theme. I thought our cleaning lady deserved a nice rest in a sofa on her birthday!
Happy birthday Mercedes, I hope you enjoy your sofa J
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada