divendres, 10 d’octubre del 2014

MIREIA

Fa tant de temps que conec a la Mireia que per mi ha passat de ser una amiga a part de la meva família. Ens coneixem des de que teníem 3 anys i vam començar a anar juntes a l’escola però com els nostres germans ja anaven junts a la classe estic segura que ens vam veure abans.

Aquest any i per celebrar el nostre imminent canvi de prefix hem celebrat els anys a “lo grande” i Handmade by Nita s’hi ha esforçat.


Per començar m’agradaria presentar-vos els pastissos que vam menjar durant el dinar del seu aniversari.. la Pili, la mare de la Mireia, em va encarregar un pastís per 16 persones.. i jo.. com no tinc mesura.. vaig decidir fer-ne dos.

Les receptes les he extret del meu nou llibre de la Peggy Porschen : Boutique de Pastelería. El llibre és una passada..

El primer pastís és el “pastel de chocolate trufado”. La recepta és bastant fàcil de seguir el problema és que la massa va quedar poc lligada i al extreure-la del motlle (potser ho vaig fer molt ràpid) es va començar a desmuntar. Al final vaig afegir-hi una capa també de coca de iogurt de xocolata ja que no vaig poder utilitzar una petita part. Però va acabar funcionant i a la gent li va agradar molt.

El segon pastís és el “pastel de chocolate blanco y fruta de la pasión”. Amb aquest vaig substituir la fruta de la pasión per melmelada de fruites del bosc. La massa va quedar molt bona i la combinació amb la melmelada a mi em va agradar bastant. La crema de mantega i xocolata de la coberta però, va causar discussió.. hi ha persones que van dir que estava boníssima i altres que era massa dolça. Suposo que això ja depèn dels gustos personals no...?

 

Com els pastissos no estaven molt decorats vaig realitzar també unes galetes amb formes bastant fashions com a regal per a la Mireia. Unes sabates, llavis, bolsos, vestits i galetes amb missatge van ser els afortunats. No sé si a la Mireia li van agradar tant com a la seva fillola Ariadna... però de totes maneres estic contenta que n’hi quedés alguna per poder gaudir

 

Per finalitzar la tanda de regals s’havia de de fer, com no, amb una Londoner. Així que vaig crear una petita Mireia amb accessoris i tot. Espero que t’agradés molt!

 

Felicitats!!!!!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada