dissabte, 18 d’octubre del 2014

VISCA ELS NUVIS


Fa aproximadament un any i mig la meva bona amiga Laura em va dir tota il·lusionada que es casava. Evidentment al sentir la notícia jo també em vaig il·lusionar, emocionar i posar a saltar. Des de llavors, com és una persona molt sensible i detallista ha anat planificant la boda d’una manera molt curosa (visiteu el seu blog i flipareu: “raconet de colors”) i jo, també des de llavors he anat planificant el meu regal d’una manera també molt curosa.

 

La boda al final va ser aquest juliol passat i com podeu veure a la foto va ser d’autèntic conte de fades. Els dos transmetien amor, felicitat i companyerisme per tots els costats. Quan em va tocar escriure en el seu àlbum (personalitzat, clar) crec que vaig posar alguna cosa a que per a mi sempre havien estat un model de parella a seguir.. i ho dic de tot cor.

 

El regal, es clar, no podia ser un altre que personalitzar uns minilondoners perquè s’assemblessin a ells el dia de la boda. La miniLaura va quedar molt autèntica. Amb la seva corona de flors, pedreria al vestit i pentinat impossible que encara no sé com vaig realitzar.

 

El miniMoi també va quedar molt autèntic. Tot elegant amb el seu traje i corbata de color lila.

 

La veritat és que els minilondoners feien molt de goig junts.. però mai arribaran al nivell dels nuvis de veritat.

 

Per tal de poder lliurar aquest regal amb la importància que es mereixia vaig confeccionar també una capsa personalitzada. Inspirada amb el fotomatón de l’amelie de París i fotografies de la parella. Que de fet, amb unes fotografies com aquestes va ser com ens van comunicar la bona notícia.

 

Un cop posats els nuvis a la capsa quedaven mirant-se l’un a l’altre al costat de la Torre Eiffel i és que, com no podia ser d’una altre manera, el Moi li va demanar a la Laura per casar-se durant un viatge de la parella a París.

Em consta que el regal els va agradar molt i que ja li han fet un lloc al menjador a la miniparella. Estic molt contenta per vosaltres. Sou genials i continueu així!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada