dimarts, 12 de febrer del 2013

Poca feina per tanta creativitat…


Fa poc vaig llegir un article on es deia que l’atur que en aquests moments estem patint ha fet aflorar la creativitat de la gent. Cada vegada hi ha més persones que al tenir més temps lliure i menys esperances de treballar en allò per el que han estat estudiant busquen alternatives per passar el temps.

Doncs si, he de dir que em sento identificada totalment amb aquest article. De fet, em sembla que no sóc tan original com em pensava i és que.. he de confessar que la fal·lera per aprendre a fer coses noves, a part de per altres motius, va venir per quedar-me sense feina i tenir MOOOOLT de temps lliure.. per sort ara de moment alguna cosa vaig fent... però continuo tenint més temps mort del que m’agradaria.. així que tranquils.. el blog continuarà creixent.

Avui toca una de pastisseria.. de cupcakes en concret (ho veieu com no en tinc res d’original?). com aquests són “antics” en posaré un remix de diferents coses que he anat fent.. quan em posi al dia ja posaré posts més detallats i amb explicacions de... com es va fer... jejeje.

Un regal per una barrufina
 
Un sopar de cosins amb postre remix especial
 
Un regal per una mama-oreneta, felicitats Natalia per aquest Aleix tan guapo!:
 

Hace poco leí un artículo en el que se decía que el paro que en este momento vivimos ha "ayudado" a  la gente a sacar su creatividad. Cada vez hay más personas que tienen más tiempo libre y menos esperanzas de trabajar en aquello para lo que se han pasado la vida estudiando. Por eso, buscan alternativas para pasar el tiempo. Pues sí, tengo que admitir que me siento totalmente identificada con las palabras de éste artículo, y es que de hecho, me parece que al final no soy tan original como había pensado. Tengo que confesar que mi ímpetu por aprender a hacer cosas nuevas también se deriva de una temporada en la que me quedé sin trabajo y tenía demasiado tiempo libre… por suerte ahora mismo trabajo algo más... aunque tranquilos, que aún tengo muchas ganas y tiempo muerto.. Así que el blog continuara creciendo.
Hoy nos toca un poco de repostería… de cupcakes en concreto (¿veis como no soy nada original?), como son un poco “antiguos” hoy postearé un remix de diferentes regalos/postres que he ido haciendo… cuando esté al día ya haré alguno más detallado con explicaciones de “como se hizo…”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada