dimecres, 20 de febrer del 2013

Una de lleons valencians…


Passar dels cupcakes als pastissos només era qüestió de temps... he de dir que des del primer pastís ja han passat 8 mesos.. i he anat millorant a base de intents i fondant.

El meu primer pastís va ser en honor al naixement del meu nebot-valencià.. i què és això us preguntareu.. doncs que va ser per el fill del meu cosí.. si si.. mai hauria dit que arribaria a ser valenciana ;-).

La base està feta a partir d’un “vanilla sponge cake” obert per la meitat i ben untat de “buttercream de xocolata blanca” i melmelada de fruites del bosc... la veritat és que la base em va quedar una mica massa eixuta i no estic del tot contenta amb el gust de tot plegat.. el fondant és molt ... sucre... i s’ha de buscar una bona combinació per tal que el resultat no acabi de ser del tot empallegós.. però per ser el primer intent va quedar prou “impressionant”.



El segon pastís ja va quedar una mica més elaborat. Vaig canviar la base del pastís per una simple coca de iogurt de llimona.. i cal dir que al sentir-me més còmode amb la recepta també em va acabar sortint molt millor... el vaig fer per l’aniversari d’un “Leo” amb el que a més.. me n’havia anat feia poquet de safari.. així que la selecció del model va ser ben fàcil ;-)



Recomano a tothom que s’endinsi en el món dels pastissos de fondant que navegui per els diferents blogs de pastisseria que hi ha a internet (objetivo cupcake perfecto és dels millors que he vist!) que miri uns quants programes del “cake boss” o de “ace of cakes”... i finalment que practiqui.. practiqui molt!!




Pasar de los cupcakes a los pasteles solo era cuestión de tiempo… ya han pasado 8 meses desde el primer intento y he mejorado gracias a muchos intentos y fondant. El primer pastel que hice fue al nacer el hijo de mi primo. La base la realice con “vainilla sponge cake” recubierto de “buttercream de chocolate blanco” y relleno de mermelada de frutas del bosque. El resultado no me terminó de convencer pero para ser el primer intento y sin haber recibido clase alguna tengo que decir que resultó bastante impresionante.

El segundo pastel lo hice para un “leo” con el que hace poco me fui de safari… para base utilice una coca de yogurt... y la verdad es que quedó más resultón. Recomiendo a todos aquellos que queréis hacer vuestros propios pasteles que naveguéis por internet ya que hay un montón de páginas geniales para aprender técnicas al respecto y también hay buenos programas de televisión de los que podéis coger ideas… animaos! Practicad... es como volver al cole a modelar con plastilina!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada