dimecres, 27 de febrer del 2013

Aprenent a tricotar… uns escalfadors em vaig muntar


Doncs si, cal dir que la meva entrada al món del teixir, les llanes i tot plegat va ser per la porta gran. En quan la meva super iaia Júlia (GRÀCIES!!) em va ensenyar les meravelles del “punto bobo” vaig començar a buscar patrons per internet i al cap de poc em dedicava a teixir-me uns escalfadors per passar l’hivern.

No va ser fàcil la veritat, passar del punto bobo a les trenes, els forats.. tot plegat va costar una mica.. però l’esforç he de dir que va valdre la pena.

Patró inspirat en: Bulky Cabled Legwarmers with Buttonsby Liat Gat of KNITFreedom.com. realitzat amb llana Katia azteca.



Sí, me gustaría remarcar que mi entrada en el mundo del tejer, la lana y todo el rollo en general fue por la puerta grande. Cuando mi super iaia Júlia (gràcies!!) me enseñó las maravillas del punto bobo decidí empezar a buscar patrones por internet y al poco estaba en plena faena tejiéndome unos calentadores para pasar el invierno.

No fue fácil, la verdad, pasar del punto bobo a las trenzas, agujeros, patrones… todo me costó un poco… pero hay que decir que el esfuerzo valió la pena.

El patrón está inspirado en los Bulky Cabled Legwarmers de Liat Gat. Recomendado!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada