dimecres, 17 de juliol del 2013

Londoner Doll

Com molts ja sabeu les tres ciutats de la meva vida sempre han estat Londres, Nova York i Barcelona. Sempre he pensat que acabaria vivint en una d’aquestes tres així que totes tenen una part molt important del meu cor en elles ;-)
Així que, potser era el destí, que la meva primera nina acabés a Londres. Així com a mínim sempre hi haurà una part de mi a allà. Només em falta enviar-ne una cap a Nova York.. algun voluntari?

I always thought that I would end up living in London, New York or Barcelona and for that reason I will always have a special place in my heart for this amazing city and their habitants. My first doll now will live there... Is there any volunteer to take another one to New York? (You can take me, too!)
 
 
 
Aquest nou “amigurumi” acaba de destapar la capsa dels trons i és que de cop em veig envoltada de idees de nines, complements, gorres a joc amb gorres per adults i milions de projectes més... ah!!! El meu cap i mans no donen a l’abast amb tanta cosa!!
My hands are getting antsy; this new doll has opened a new world for my amigurumis. I just want to spend all day crocheting new dolls, hats, dresses and another complements. I think I’m getting a little crazy about all of this!! Ahh!!!


 
Espero que estigueu preparats per regalar nines i ninos a tot quisqui perquè jo estic segura que estic preparada per fer-les! Quines ganes de provar de fer mini-persones, mini-messis i mini-annes!! Uuuuoooo!!! Al Ramón ja el tinc completament enamorat... però pobret.. em sembla que la “londoner doll” se li queda una mica gran... snif snif..

I hope that everyone is as ready as I am to give dolls to everyone because I’m sure I’m ready to make them. Ramon has also fallen in love with the doll, but I think that this “Londoner doll” is a little big for him… snif snif… what do you think?
 
 


(aquesta entrada com podeu veure la vaig escriure ja fa un temps però encara no l'havia publicat... des de llavors ja he fet algunes nines més.. inclòs el mini-messi.. jejeje... però continuo tenint ganes de fer-ne moltes més... així que només cal que demaneu!!!

(as you can see I wrote this post some time ago but I hadn’t posted it yet ...  this was my first doll and since that I've done some more.. including mini-messi .. hehehe ... but I must say that I still have the desire to create more ... so.. just ask!)


 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada