diumenge, 10 de març del 2013

Cupcakes màgics: el dia de reis


Confesso que als meus vint-i-vuit anys el meu “segon” dia preferit de l’any és el dia de reis. El 6 de gener! I no és per ser materialista, ni per els milers de regals ni res semblant.. sinó perquè avui en dia continua sent un dia ple de il·lusió, sorpresa i màgia. Gaudeixo de la meva família. Em nodreixo dels somriures esperançats dels meus cosins al obrir els seus regals (i ara dels seus fills també!). M’il·lusiono pensant què és allò que em sorprendrà més. I finalment, m’emociono al veure que un any més els meus hi són presents.

Aquest any he volgut aportar una mica del “handmade nita” en aquest dia tant especial.. així que casa meva es va convertir en un taller “il·legal” de cuina, llanes i barrets de nadal. Avui m’agradaria presentar-vos els cupcakes que vaig fer... com podeu veure n’hi ha molts.. i és que el meu 6 de gener és molt complert. Al mati esmorzo amb una família..  i al migdia dino amb la resta.



La idea la vaig treure de cookies paradise! I el seu blog fantàstic! Moltes gràcies per compartir les vostres idees i a alma’s cupcakes per les supereceptes que van alimentar a tota la meva família!


El rei Melcior (blanc) està fet amb una base de cupcake de vainilla, buttercream de xocolata blanca i fondant...

El rei Baltasar (negre) està fet amb una base de cupcake de xocolata negre, buttercream de xocolata blanca i gerds i fondant..

El rei Gaspar (ros) està fet amb una base de cupcake de cava i gerds, buttercream també de cava i gerds i fondant...


Confieso que a mis veintiocho años mi segundo día favorito del año es el día de reyes. No es por ser materialista ni nada por el estilo, sino porque ha día de hoy para mi sigue siendo una jornada llena de ilusión, sorpresa y magia. Voy de casa en casa rodeada de familiares, caras sonrientes y niños emocionados. Este año he querido aportar un poco del “handmade by Nita” a ésta festividad, así que mi casa se convirtió en un pequeño taller “ilegal” de cocina, repostería, lanas y gorros de navidad. Hoy me gustaría compartir con vosotros los cupcakes que realicé. Como podéis ver hay muchos (mí día de reyes es muy largo y lleno de familia) y están inspirados en el  blog de cookies Paradise (genial!). El rey blanco está hecho con una base de cupcake de vainilla con buttercream de chocolate blanco y fondant. El rey negro con una base de cupcake de chocolate (en polvo) negro, buttercream de frambuesas y chocolate blanco y fondant… y el rey rubio está realizado con una base y una buttercream de cava con frambuesas y fondant.. (recetas de Alma: Objetivo cupcake perfecto)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada