dijous, 3 d’octubre del 2013

Pooooooop - Octopus!

M’agradaria començar a acomiadar-me de l’estiu amb el meu últim amigurumi mariner... el sr pooooop de Calella de Palafrugell.

I would like to say goodbye to the summer with my last sailor amigurimi: Mr. Octopus from Calella de Palafrugell.


Ens hauríeu d’haver vist al meu “ajudant” de fotografia i a mi enfilats per les roques del camí de ronda del golfet a Calella tot fent fotos a un nino de llana.. la gent ens mirava amb cares rares.. el que s’ha de fer per el blog!!!

You should have seen me and my “photography assistant” climbing the rocks next to the “Camí de Ronda” in Calella while taking pictures of a woolen soft toy. People gave us weird looks... But that’s what I got to do for the blog!
 
 
El patró inicial el vaig trobar a molts llocs diferents, però el que més em va agradar va ser el de “http://picapau-yan.blogspot.com.es.” i després de afegir-hi algunes modificacions pròpies.. (com sempre) vaig acabar composant el meu pop propi... no creieu que quedaria molt monu com a decoració en una habitació infantil marinera?? Stupendo!! Jajajaja
I took the pattern from ... and, as always, I made a few changes. Don’t you think it would look nice in a sailor-themed child bedroom? Awesome!
 
 
Aquest nou membre del grup s’ha de dir que em recorda la meva feina.. i per tant també va bé er inaugurar el nou curs escolar... sempre els ensenyava als nens i nenes de la meva classe l’any passat la petita cançoneta del pop.. i els encantava!!!! : Peix, peix, peix... pop pop pop.. peix peix peix.. pop pop pop.. peix... pooooop. S’ha de dir que en algun moment vaig començar també ha ensenyar la versió en anglès d’aquest petit joc de mans.. els pares i mares, però.. em van mirar una  mica raro.. jejeje.. que més volen? Amb mí com a mestra, segur que aprenen idiomes.. perquè m’encanta com sonen algunes paraules en anglès... octopuuuussS! Jajajjajaj
I have to say this new member of the crew reminds me to my work. I used to sing for the kids the octopus song, and they loved it! I also made a version in English, but the parents gave me weird looks when they heard it... I just love the way certain words sound in English: “octopussss”!
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada