dilluns, 15 d’abril del 2013

Això va de Susi’s !!! (i Noe clar!) - It’s all about Susi (and Noe, of course!)


Planejar un pastís per algú que t’ha vist com feies tots els pastissos és una mica difícil. Sempre intento que tots els pastissos siguin especials i sorprenents... però com fer-ho per a la meva mare, amb qui visc cada dia??

Planning someone’s cake is always difficult… But it becomes harder when this someone lives with you and has seen every cake you’ve ever made.. I always try new and surprising things for each one of my creations… but... which would be the right one for my mum?

 

Per tal de poder innovar una mica la meva germana va tenir una gran idea, perquè no hi afegíem fotos comestibles? Així que amb aquest nou repte al davant em vaig disposar a fer el pastís. Les fotografies les vaig imprimir a una tenda que està molt aprop de casa, és nova i la veritat és que està molt bé. Està molt bé això de tenir tendes especialitzades al barri, i no haver d’anar sempre al centre o a l’altre punta de Barcelona per comprar alguna cosa .. també fan cursets i coses d’aquestes.. encara no ho he provat.. però s’haurà de mirar... http://www.waraochocolates.com/

My sister gave me a great idea for trying to surprise her. Would it be possible to mix cakes and photos? Maybe make the photos eatable? With all that in my mind I planned this cake. I printed the photos in a confectioner’s shop that has just opened near my house. Having specialized shops around the corner is great, because I can always go and get last minute ingredients.   They also offer courses and other similar things... You can check in their web.. http://www.waraochocolates.com/



El pastís està fet de coca de iogurt de maduixa – buttercream de xocolata blanca – melmelada de maduixa – coca de iogurt de xocolata negra – ganatxé de xocolata negra  - fondant... molt bona combinació la veritat!!! Les decoracions estan fetes de... el tauler de apalabrados està fet de xocolata blanca per modelar, les fotos estan impreses en full de sucre i la nina (ma mare) està feta de fondant...

The cake had several layers: 2 cm of strawberry yogurt cake, white chocolate buttercream, strawberry jam, 3 cm of chocolate yogurt cake and dark chocolate ganache. All was covered in fondant. With regard to the decorations, the Words With Friends board is made of moldable white chocolate, the printed photos are made in sugar page and my “mini-mum” is made of fondant.

 

Per acabar us presento els primers Cakepops que he fet.. d’aspecte encara els he de millorar però de gust van quedar molt bé. Els he fet aprofitant les masses de coca de iogurt que no vaig fer servir en els pastissos de la meva mare i del meu pare, amb buttercream de xocolata blanca i/o negra i sucats en xocolata fosa o candymelts. Els vaig fer per l’aniversari de la meva cosina Noe i de la meva amiga Susana... Bueno.. i tothom que està al meu voltant s’ha emportat algun cakepop de regal.. perquè en tenia mooooolts!

And finally, to end my cooking week, I made my first Cakepops. I know that I have to improve the looks, but I can assure you that they tasted very well ;-). I made them using the spare yoghurt cake mixed with chocolate (white or dark) buttercream. The outside is made with melt chocolate or candymelts. I made these Cakepops as a birthday present for my cousin Noe and for my dear friend Susana. I still have some of them in my kitchen so everyone that comes to see me can have one too.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada