dimarts, 23 d’abril del 2013

Avui és 23 d’Abril – Today is April 23th

Avui és 23 d’Abril i he tornat a ser aquella noia que fa regals per intentar que la seva il·lusió per aquesta data arribi a tothom.
Today is April 23th and I have been the girl who makes gifts to try that her enthusiasm for this date reaches everyone.


 
M’agradaria presentar-vos les meves noves galetes. St Jordi, la princesa i el Drac mai han estat tan dolços ni tan bons..

I will like to introduce my new cookies. St. George’s sword, the Dragon and the Princess had never been as sweet nor as good…


No sé perquè fa molts anys vaig decidir que aquest seria el meu dia preferit de l’any. No sempre ho aconsegueixo.. a vegades les coses no resulten com m’esperava i m’acabo desil·lusionant.. però si és així.. penso tornar-ho a intentar l’any que ve.. i és que.. potser del que es tracta és de no perdre la il·lusió.
Many years ago I decided that this would be my favorite day of the year. However it isn’t always... Sometimes things do not turn out as I expected and It’s just disappointing... but when it is like this... I try it again the next year … maybe the finality of this day… it’s just to not lose hope.
 


Avui és 23 d’Abril i espero que tots ho hagueu passat tan bé com jo.

Today is April 23th and I hope you all had a great day

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada