dijous, 4 d’abril del 2013

Les meves primeres galetes… i … inspiracions africanes


Fa temps que volia provar de fer alguna cosa nova a la cuina.. i com a mi això de fer menjar normal no se m’acaba de donar molt bé (a part de la pasta italiana) he decidit anar provant amb els diferents tipus de pastisseria... mmm... guarri.. jejejje

Així que la meva nova obsessió de la temporada seran les galetes!

 


Penso fer-les de totes les mesures, formes i colors possibles. Glassejades, normals, de xocolata i si puc també de menta. Per començar però, he de dir que en vaig fer unes de normaletes.. unes galetes d’aquestes de mantega de tota la vida... els meus amics i companys de feina no sé si agrairan o no les meves fornades.. però jo he de dir que em diverteixo molt fent-les.

 


Quan es comença a olorar el final de març arriben els pastissos i els regals a casa meva.. cada dia hauria (no sempre ho faig.. ho reconec) de recordar felicitar a algú de la meva família o cercle d’amistats.. i és que.. per casualitats de la vida.. en 10 dies podria arribar a celebrar com a mínim 8 aniversaris molt importants. Aquest any però.. em sap greu.. però els pastissos no han arribat a tothom... al que si que li ha arribat... clar... és al meu pare

 


Pastís d’inspiracions africanes amb la Flor a dalt de tot.. (la seva gosseta). De... (i ara prepareu-vos els més golosos.. perquè hi he posat de tot) coca de iogurt de xocolata, coca de iogurt de maduixa, amb interfases de buttercream de xocolata blanca i melmelada de maduixa i recobert de ganatxé de xocolata, fondant i dibuixos africans de xocolata blanca de modelar... toma ya!

 


Ho reconec.. se me n’ha anat una mica la pinça.. però a pesar de tot això.. ha quedat... mmmmm... boníssim!! Sort que la setmana que vinent s’acabaran els aniversaris i començaré dieta.. que sinó...
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada