diumenge, 14 d’abril del 2013

Buffa el vent!!! Bfffffff (segona part) -- and the wind blowwwws! (part two)

Segon post sobre barrets d’hivern.. els models sempre van creixent i si algú té una idea nova o vol alguna cosa en especial sempre es pot acabar creant ;-)
This is the second post about winter hats… There are millions of different ways of doing them… And I’m always looking for new patterns. If you have an idea, please mail me! I will try to do it for you!



 Silv’s hat: va ser el segon barret que vaig crear, està teixit en agulles circulars i era la primera cosa que vaig realitzar amb aquestes. Em va costar agafar una mica el ritme però un cop aprens les tècniques bàsiques la veritat és que és divertit de fer.
Silv’s hat was the second hat I created. It’s knitted in circular needles (my first attempt in these). It was difficult to learn the technique but when you spend some time practicing it becomes easier. I’ve made this hat 5 times and now I’m a pro doing it J

male version of silv's hat

Pupi’s hat: aquest el vaig crear com a regal de reis. Veient que a Irlanda fa molt de fred i la Pupina devia de estar congelada per allà vaig decidir afegir unes orelleres i convertir el anterior model en un versió adulta i moderna dels meus “ja famosos” mini-owl-hats! Em sembla que per qüestions de logística al final aquest barret haurà de esperar a ser utilitzat l’any vinent.. però segur que llavors li farà igual de bon servei!

Pupi’s hat was my Christmas present for Pupina, who currently lives in Ireland. She told me how cold it was there, so I created an adult version of my mini-owl hat. I wasn’t able to give it to her on time, so she will have to wait until next winter to use it.

 
male version of pupi's hat
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada