divendres, 22 de març del 2013

Buffa el vent!!! Bfffffff (primera part)

Quan va arribar l’hivern i va bufar el vent Handmade by Nita es va posar a treballar.. així que per adult tenim també uns quants models de gorra.. porten el nom de la primera persona per les que els vaig crear.. i és que per molt que des d’aquell moment n’hagi creat bastants més de diferents colors tot comença amb una petita idea i molta paciència:
Montse’s hat: anant de compres amb la meva amiga Montse vam veure unes boines que ens agradaven a les dues, vaig intentar després reproduir-les en llana. Tot hi que em va costar bastant adaptar el patró que vaig trobar per internet al final el resultat em va sorprendre. És un barret una mica més complicat que la resta de crear.. però un cop acabat queda molt bonic. La inspiració la vaig agafar de la fantàstica web: http://www.tejiendoperu.com/



Susi’s hat: quan la meva mare se’n va anar de vacances a l’Argentina (quina enveja!) vaig decidir fer-li una gorra perquè no passés fred. Modificant una mica els patrons que ja tenia em va sortir aquesta fabulosa gorra, que després també he creat per noi. Queda molt bonica posada i la veritat és que abriga un munt.


Nita’s hat: aquest el vaig crear aquest hivern per mi.. en vaig fer la versió més primaveral per a nens i a partir d’aquell el vaig ampliar a adult. He de dir que m’ha servit molt! Ha estat un gran regal de reis per a tota la família ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada