dimarts, 12 de març del 2013

Jan

El meu segon amigurumi ja va ser una mica més complicat, em vaig allunyar dels models que dictava el llibre i em vaig posar a investigar per internet... he de dir que entre uns i altres no estic segura en quin patró em vaig acabar inspirant.. crec que va ser una barreja de tots (com sol acabar passant en quasi tots els meus projectes)... la pregunta és... sabria repetir-ho si calgués?



La idea de fer un drac va sorgir de l’apropament de una gran data en el calendari... l’emoció que em suposa aquell dia sempre ha inspirat la meva creativitat i vaig decidir realitzar algun detall “a lo grande” per tal de celebrar-ho.. cal dir que en un principi havia de tenir una parella “especial”.. però un any més tard encara no m’he posat a idear com fer-lo... de moment.. el Jan.. s’haurà de conformar amb el Ramon.

Heu sentit bé. El meu drac es diu Jan. I és en honor al seu actual company. El drac va anar destinat al fill del meu cosí, i actualment viu a Jerusalem.. em fa gràcia que ja que no el puc veure gaire (els bitllets són molt cars i el concepte de la teletransportació encara no el domino..) pugui créixer tenint una petita part de mi.


Espero que us hagi agradat... i prometo que intentaré fer-li una parella per abans del proper 23 d’abril (Bueno.. o el següent)...
Per cert!!! Handmade by Nita ja té pàgina de Facebook!! L’he creada fa poquet i de moment vaig afegint fotos a mesura que apareixen en el blog.. però tots els models tenen més versions.. així que també les podeu mirar a allà! Poc a poc anem creixent nosaltres també!!


Mi segundo amigurumi ya fue un poco más complicado, investigué por internet y acabé mezclando los patrones del libro, de blogs y no sé de dónde más.. Intenté anotarlo todo para poder repetir el muñeco más tarde, pero como me pasa siempre, en algún punto me desvié.. así que la pregunta es… sabré repetirlo cuando alguien me pida un dragón? Jajaja! .. la idea del dragón como podéis suponer aquellos que me conocéis, me llegó a primeros de Abril al acercarnos al mejor día del año.. jejeje.. y es que por Sant Jordi cada año me vuelvo loca, me inspiro con la magia de ésa festividad y mi creatividad se dispara. Sé que a mi pobre dragón le falta su compañero de fatigas (St Jordi) pero prometo que algún día conseguiré ponerme a ello. A falta de él “Jan” trabó amistad con “Ramon” los días que pasó en mi casa. Sí, sí! Mi dragón se llama Jan, y es que es ahora Jan (el hijo de mi primo) con quien comparte sus batallas. Como actualmente viven muy lejos me reconforta saber que como mínimo hay un pedacito de mí allí en Jerusalén que los acompaña en sus noches y los ayuda a crecer. Espero que éste amigurumi os haya gustado.. poco a poco voy subiendo las fotos de mis “manualidades pasadas”.. espero ponerme al día pronto!.
Por cierto! Dos cosas: la primera es que supongo que os habéis dado cuenta que mis traducciones al castellano no son del texto literal… sino que siempre termino divagando, explicando lo esencial pero creando un poco de texto nuevo.. Así que para traducciones exactas utilizad el google translator del catalán al castellano que funciona de perlas!! La segunda: ya tenemos página de Facebook! No sé poner el link! Pero en cuanto lo sepa lo pongo junto al email!!! Nos vemos por las redes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada