dilluns, 25 de març del 2013

Les bufandes són massa llargues

Si, les bufandes són una mica massa llargues, com a mínim per a la meva paciència.. jejeje.. així que de moment el que he anat creant ha estat alguns colls.

El primer el vaig fer com un encàrrec per la meva amiga Laura. Vam anar juntes a comprar la llana i vam trobar aquest color lila tant bonic. Després em va deixar llibertat per experimentar i crear al meu gust.


Vaig acabar fent-lo amb agulles circulars i seguint un esquema similar als escalfadors el vaig teixir amb trenes per donar-li una mica més de “vidilla” el resultat he de dir que m’agrada bastant i a la Laura li fa un bon servei.. així que... encàrrec satisfet J

El segon coll està fet a base d’un patró de la gran botiga de llanes http://www.ifil.es/  Aquests reis em van portar moltes llanes i també aquest patró.


He de dir que la final me l’he acabat quedant jo.. així que... ja podeu veure la meva foto i coneixem aquells que no m’heu vist mai... jejeje.. sempre va bé posar una cara a les paraules no? El coll abriga un munt i la veritat és que em va perfecte per anar en moto...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada