dimecres, 20 de març del 2013

El famós mussol I el seu amic lladruc.


En general es pot dir que sóc una noia bastant formal, fiable, tranquil·la. Normal.. però cal dir que de tant en tant se me’n va la olla. Em venen idees al cap i no descanso fins que no les porto a terme. Una d’aquestes idees va ser fer gorres per als  “nous petits de la casa” i com faig quan se’m posa alguna cosa al cap vaig obrir el google i vaig començar a investigar.


El primer model que em va fascinar  va ser el barret del mussol, inspirat en http://www.daisycottagedesigns.net/ i que poc a poc començo a veure per tot arreu. Durant aquest hivern l’he acabat fent de diferents mides, colors i varietats però hagi estat per recents nascuts o per nens de 3 anys he de dir que ha estat el gran èxit del nadal.

 
Un altre “model” per a nen/a que he estat fent ha estat el del cadell de gos. El vaig realitzar inspirant-me en alguna foto d’algun barret que vaig veure per internet però utilitzant la base del mussol. Últimament també he estat creant més models diferents que espero poder postejar aviat.


Aquest últim també el vaig realitzar en llana més “adulta” per a la meva cosina. El vaig fer barrejant aquest model amb un barret d’adult que ja tenia i va ser un èxit el dia de reis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada