dijous, 21 de març del 2013

En "plan" professionals

Quan una ha de fer un pastís d’aniversari per algú i es posa a pensar en què fer-li la veritat és que o li venen cinquanta idees o cap. De tant en tant em poso a navegar per el google, poso “fondant cakes” en el buscador i agafo idees per algun dia fer-lo. Així és com vaig trobar la inspiració per els meus següents dos pastissos. Els he unit en el mateix post perquè encara que semblin molt diferents, en el fons... la inspiració és semblant.. i és que els dos es van crear amb la professió de les dues “cumpleañeres” en el cap.
 
Per començar m’agradaria presentar-vos el pastís d’aniversari que vaig realitzar aquest passat desembre per la meva germana. Ella és una gran pediatra i per això quan vaig veure un pastís fet com una bata de metge per internet de seguida vaig pensar en ella. El pastís va anar creixent i he de dir que a part d’alimentar a la meva petita família va acabar alimentant també a bona part dels seus companys de feina..
 
 
El següent pastís el vaig realitzar amb la gran ajuda d’una bona amiga i la veritat és que vaig descobrir que treballar amb algú al costat sempre fa les coses molt més agradables. Vam formar un bon tàndem, ensenyant-los la una a l’altre els petits trucs que sabíem fer i aportant creativitat i idees que es van acabar conjuntant molt amablement. La Laura i jo vam realitzar un pastís per la Mercedes que ha treballat durant molts anys deixant immaculades moltes cases que sense ella reconec que estarien ratllant... potser millor no dir-ho. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada