dijous, 28 de març del 2013

Roser

Aquí arriba el tercer amigurumi, i no per això menys important... i és que.. la princesa de la casa es mereixia també tenir un gran company! Així que us presento la primera amigurumi de la col·lecció: l’elefanteta Roser.



Com ja heu pogut veure els noms sempre van relacionats amb alguna persona del meu entorn, que és per qui en general (de moment ;-) ) van la majoria de les meves creacions. Aquesta va anar a parar a mans de la Roser, la filla de la meva gran amiga Susana i per la que vaig començar a teixir (recordeu les primeres sabatetes?)




El patró també és una barreja de mil patrons que he anat trobant per els llocs i la veritat és que em sap greu admetre que no sé exactament de quins ho vaig treure.. així que no puc posar gaires referències (ho sento!). De moment és l’últim amigurumi que vaig fer.. així que espero posar-me mans a la feina i d’aquí poc fer-ne més... però tranquils! Em queden moltes altres creacions que penjar abans de posar-me el dia!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada